מהי בניית לוגו / יצירת לוגו?
הלוגו הוא הפנים שלך מול הלקוח הפוטנציאלי. כידוע, מסרים וויזואלים הם חזקים ממסרים מילוליים. עיצוב לוגו בצורה נכונה, משמעה, יצירת אסטרטגיה שיווקית נכונה – הבנה של אופי קהל היעד, העברת אינפורמציה לקהל היעד לגבי גודל החברה, אופי המוצרים, רמת היוקרה ועוד. אתם מוזמנים לצפות במבחר הדוגמאות בגלריה העליונה. עיצוב לוגו, מגובה בעיצוב מוצרים נלווים כגון, ניירת, כרטיסי ביקור לוגו לרכב וכמובן – אתר אינטרנט. כמו כן, אני עוסקת בתחום עיצוב אתרים בשילוב, במידת הצורך, באנימציות פלאש, במערכת ניהול תוכן ובחנות וירטואלית. כל האתרים שאני בונה, מגובים בהדרכה בנושא קידום ופרסום האתר במדיות האינטרנט השונות. לצפייה בקטלוג האתרים המלא
הטמעת לוגואים לאתרים
פעולה שמחייבת אותי לעשות בו שינוים קלים לצורך השתלבות אופטימלית: 1. מעבר לצבעי RGB, שזה למעשה צבעי אור לעומת צבעי CMYK בהפקות דפוס. הצבעים באינטרנט זוהרים ואם מציבים את הלוגו באתר כמו שהוא – התוצאה יוצאת דהויה. 2. יצירת לוגו מקביל, עם חידוד אותיות בסלוגן (השורה שמתארת את העסק). בגלל שרזולוצית המסך היא 72 DPI, שזה נחשב לרזולוציה נמוכה (רזולוציה=צפיפות הנקודות לאינץ' מרובה), לעיתים רבות, לא ניתן לקרוא את הסלוגן כמו שהוא, ואני נאלצת לכתוב מחדש בפונט אריאל מחודד. 3. המדיה הווירטואלית, מאפשרת להוסיף אנימציה קלה על הלוגו, דבר שמדיית הדפוס אינה מאפשרת. לרוב אני לא מוסיפה כי זה לעיתים מייגע, אך במינון הנכון ובאתר הנכון – זה בהחלט יכול להוסיף.